sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Pappa-dotter dag

Tänään on puolipilvistä ja ehkä yksi aste lämmintä.
Ei mikään sellanen ilma, että oikein hinkuis ulos.
Liian harmaan näköistä.

Siksipä ollaan rauhassa syöty herkkuaamiainen eli ranskalaisia paahtoleipiä ja leikitty ja minä jopa innostuin hieman silittämään.

Ai niin, varattiin me jo kesälomaksi lennot Suomeen mulle ja muksuille :)))) Jihuu jihei!

Tässä eilisen hiihtopäivän kuvasatoa:


Parkkiksella piti heti tankata myslipatukkaa, että jaksaa hiihtää koko päivän



Takana ois mun työmaa tälle päivälle...jee! Enkö näytäkin iloiselta....



Hississä ihailemassa maisemia



Völkleillä mennään, minä ja pappa



Varokaa, tästä me lähdetään!



Lopputankkaus hodarilla, nam! (farbrorn satt jättemycket ketchup :)



Tässä se nyppylä (Laub) josta pappa kuulemma laskee


Kotiinpaluu, kamat pulkassa kuten päiväkin


Rentoa sunnuntaita!

ps. mokkapaloista tuli jopa ihan syötäviä, miehen ainoa kommentti oli, ett "aika paljon maistuu kahvilta", mut eiks mokkapalojen kuulukin maistuu...?? Mä itse pidän niitä kyllä ihan syötävinä vaikken kahvista tykkääkään (joten voi arvata kuka herkut taas syö...).

4 kommenttia:

  1. sun blogia on kiva seurata, käyn päivittäin kuikuumassa onko uusia ihania kuvia ja juttuja. Kiva kun jaksat laittaa tänne kuulumisia :)

    VastaaPoista
  2. hyvä blogi, p.s. engelbergiin vuorelle on satanut reilusti (70cm) lunta :)

    VastaaPoista
  3. haq: Kiitos! Ja kiitos tiedosta! Skimbakausi taitaa kyl omalta kohdaltani olla jo ohi.

    VastaaPoista

Kiitos kommentin jättämisestä! Luen näitä ilomielin :)