perjantai 26. maaliskuuta 2010

Busy

joo.....kiirettä pukkaa, mutta mieluisalla tavalla.
Tänään tuntui, että olin taas vauhdissa koko päivän.
Vaikka en mä oikeasti ollut kuin aamun liikenteessä.
Mutta piti pakata ja siivoilla vähän lisää.
Ja tehdä ruokaa.
Ja leikkiä :)
Silitys jäi tällä kertaa....
totesin, etten Grindelwaldissa todellakaan tartte paitiksia.

Jee huomenna aamulla Grindelwaldiin! Toivottavasti päästään hiihtämään.
Ja kokeilemaan hotellin sauna.
Viimeks olin saunassa kolmisen kuukautta sitten.
Mä olen ehdottomasti saunaihminen vaikka en mä täällä sitä kovin usein ole ehtinyt kaivata (täällä on muuten niin kuuma heh :).



Mamma, nyt on kesä! Tässä voi kato istua ja olla vaik piknikillä. Vois vaik ottaa banaania tai myslipatukan tai mehua tai mitä vaan evääks, eiks vaan! :)

Aurinkoista viikonloppua!

Ai niin, ne Henkkamaukat laitan sit vaiks alkuviikosta esittelyyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentin jättämisestä! Luen näitä ilomielin :)