sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Today I want....

Sorel Caribou saappaat!

(kuva lainattu http://www.spartoo.eu/ sivuilta)

Sorelit näyttäisivät olevan juurikin täydellinen valinta Suomen talveen.
Ne käyvät niin loskakeleillä kuin lumisina pakkaspäivinäkin.
Nimenomaan tällaiselle kotimammalle.

Viime keväänä Flimsissä ollessamme huomasin tällaiset eräällä naisella ja siitä lähtien saappaat ovat aina silloin tällöin olleet mielessäni. Täytyykin alkaa metsästämään ostospaikkoja :)

Mukavaa sunnuntaita!

3 kommenttia:

  1. Heh, mä oon just aatellu tilata samantapaiset Elloksen valikoimista! ;o) Siellä on muutamat kivan näköiset, joten pitää kait ottaa kaikkia kokeiltaviksi, pitää parhaat ja sitten palauttaa muut taas takaisin. Onhan siinä oma vaivansa, mutta mulla on jonkin verran vielä rahaa siellä tilillä edellisistä palautuksista ja kaupoissa käynti on tätä nykyä vähän haastavaa muutenkin pitkien työpäivien takia... T:Outsa

    VastaaPoista
  2. Outsa: en tajua kuinka olen selvinnyt kaikki nämä vuodet ilman tollasia....tai no lähinnä vuodet lasten kanssa :)Nyt kun vielä löytäis moiset edullisesti jostain...

    VastaaPoista
  3. Haa, mä huusin viime talvena tommoset tosi edullisesti huuto.netistä! Ja ihan käyttämättömät! :D -Kirsi-

    VastaaPoista

Kiitos kommentin jättämisestä! Luen näitä ilomielin :)