tiistai 31. elokuuta 2010

Voihan tiistai

Aamu alkoi kauniina.
A nukkui raukeasti puoli yhdeksään asti.
Me tytöt noustiin jo puoli kahdeksalta.
Valmistelimme muffinssitaikinaa.
Sitten tuli ruohonleikkaajat.

pikku leipuri valmiina

Ja sitten A heräsi.
Ja villi meininki alkoi.
Sain puurot tehtyä lapsille ja heidät ruokittua samalla, kun leivoin muffinsseja.
Poltin sormeni.

ei tullut ihan sellaisia kuin piti...no ens kerralla sitten

Sitten olikin liian hiljaista.
A oli tuhonnut mun lempihuulipunan.
Just sen mikä oli aika vaikeaa löytää.
Ja mikä sit kuitenkin löytyi Tukholman Åhlensilta kesällä.
AARRGGHH! (oma vikani tietty, mitäs olin unohtanut laukkuni tuolille...)

Sitten ovikello soi.
Postimies!

Saatiin odotettu ihana paketti anopilta :)
Ja oli siellä pari ylläriä......
nimittäin mulle ja kai papallekin.

Juurikin aiemmin hehkuttamani liivi ja leggarit prinsessalle :)))

 (Sattuuko kukaan tietämään oisko jossain aikuisille samantyyppisiä ratsarileggareita myynnissä?)

prinssille sammarit ja sit herkut jollekin muulle...!

(Ja tää kaikki tapahtui ennen klo 10.)

Eiköhän tää päivä vielä muutu yhtä kauniiksi kuin sää on :)
(ja kaneliomenamuffinsseista tuli muuten superhyviä, resepti löytyy täältä )

Aurinkoista tiistaita kaikille!

2 kommenttia:

  1. Kuulumisia lukemassa. Kiitos muffinssi ohjeesta - täytyy kokeilla. Minulla on vielä 2 vuoden jälkeenkin moni asia leivonta- ja ruoalaittosaralla hakusessa..

    Terveisiet Genevestä!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Juu oikein hyvä ohje, mä vaan satun olemaan aika heikoilla jäillä keittiössä, ei ole oikein mun paikka...Onkos Genevessäkin jo ilma viilentynyt?

    VastaaPoista

Kiitos kommentin jättämisestä! Luen näitä ilomielin :)